Most kiderült, mik a leggyakoribb hibák, amiket elkövethetsz a Tinderen

Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Johannes Schmitt-Tegge -
mosoly párkeresés fotó Tinder társkeresés napszemüveg hiba
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A mai rohanó világban sokan választják a társkeresés online módját. Az okostelefonokra kifejlesztett párkereső applikáció, a Tinder munkatársai most elmondják, mik a leggyakoribb hibák, amiket a felhasználók elkövethetnek. 

Akik a társkeresés online módját választják, általában nagy gonddal töltik ki a bemutatkozást, és a fotóik közül is igyekeznek kiválogatni azokat, amiken a legelőnyösebben mutatnak. Az egyik legnépszerűbb társkereső alkalmazás, a Tinder munkatársai elmondták, mik a leggyakoribb hibák, amiket elkövetnek a felhasználók – írja a Daily Star.

Bemutatkozás

Sokan úgy gondolják, hogy elég egy előnyös fotó és néhány adat, a bemutatkozó szöveggel már nem foglalkoznak. Ez azonban nagy hiba. Írd le, miért regisztrálták, kit keresel, így többen érdeklődnek majd irántad.

Napszemüveg

Hiába festesz úgy napszemüvegben, mint egy hollywoodi sztár, mégis eltakarja a fél arcodat. A Tinder munkatársai szerint sokkal kevesebben érdeklődnek azok iránt a profilok iránt, amelyek tulajdonosai napszemüveget viselnek a fotójukon. Ne rejtsd el a szemeidet!

Számos hibát elkövethetünk a Tinderen Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Johannes Schmitt-Tegge

Mosoly

Fontos az első benyomás, ami az online társkeresésnél nem az első találkozás, hanem az első fotó. Ne vágj komoly arcot, légy vidám, mosolyogj! Azt mondják, hogy ez 14 százalékkal növeli a pozitív visszajelzés esélyét.

Mikor keresgélj?

Úgy tűnik, hogy a legforgalmasabb időpont a Tinder életében a vasárnap délután. Azt ajánlják, hogy ilyenkor a legcélszerűbb egy kicsit görgetni a különböző felhasználók között. Úgy tűnik, hogy ha GIF-et küldesz a kiszemeltnek, nagyobb eséllyel kapsz választ.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.