Csipkét viselnek a trendi férfiak 2016 tavaszán? A Burberry szerint igen!

Forrás: Style.com -
fashion week bemutató ruha Burberry
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Már elkezdték bemutatni a világmárkák 2016-os tavaszi-nyári kollekcióit, a Burberry Prosum pedig ezúttal is odatette magát, persze 1-2 darabot elnézve a mi szánk is tátva maradt. A csipke például hatalmas hangsúlyt kapott a férfikollekcióban - mutatjuk is, miről beszélünk. 

Christopher Bailey divattervező ezúttal is odatette magát, már ami a kreativitást illeti. A Burberry kreatív igazgatója 2016 tavaszára egy olyan kollekciót álmodott meg, ahol a férfiaknak ugyanannyira kijárnak a csipkés holmik, mint a nőknek.

Forrás: Style.com

A pamutból készült csipke a kollekció egyik vezető eleme, és attól sem riadt vissza, hogy ilyen nyakkendőt párosítson csipke inggel.

Forrás: Style.com

Ehhez még jönnek a szűkre szabott fazonok, a dandy stílus, a kasmírnadrág-selyeming kombó, a fátyolszerű felsőrészek, sőt a pamutmelegítő-szerű nadrágokat is kombinálja csipkés vagy selyemből készült felsőrészekkel.

Forrás: Style.com

Vajon hány férfit látunk majd csipkében jövő tavasszal?

Forrás: Style.com

Chaby, divatblogger

A Smizedivat bloggere ért a divathoz, szereti az újdonságokat, a polgárpukkasztó szetteket. Megkérdeztük, neki hogy tetszenek ezek a darabok. "Igazán friss, fiatalos és bohém kollekciót készített a Burberry. Nekem személy szerint a kedvencem a szabadidőnadrág merész párosítása loaferrel (papucscipővel) és elegáns szövetkabáttal. A csipkeblúzokról, -pólókról viszont nem gondolom, hogy must-have darabok lesznek a jövő nyáron, és azt sem, hogy minden férfit ebben látunk szaladgálni az utcákon, bár mindenképp mókás és megmosolyogtató lenne, ha az átlátszó, csipkevert felsőkön előbukkanna a szőrös mellkas vagy a sörhas."

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.